Fat and alone
You're out on your own
No-one is calling on your telephone

Things aren't getting any better
You're fat and alone
And you stretched out all your sweaters
So fat and alone
Things aren't getting any better
No never, no never

Pencey Perp- Fat and alone

Mä en todellakaan kestä sitä, kun mulle sanotaan joka välissä siitä et oon lihonu. No okei oon, mut ei siitä tarvii muistuttaa joka välissä. Mä todellakin yritän laihduttaa. Nousen joka aamu viideltä ylös et kerkeen juokseen tunnin lenkin ennen, kun koulu alkaa kasilta. Ja syön nykyään muutenki terveellisesti. Oon jo alkanu jättää aterioita väliin niiden huomautteluista tulleiden ahdistus kohtausten takia. Enää puuttuu se, et alan syömään välipalaks hedelmiä enkä pullaa ja sama pätee iltapalaan. Ja sit kasvispainotteinen päivällinen. Aamupalaa ja lounasta en siis tosiaan syö enää.

Teidän läskinne: Eltzu