Taas on minun mieleni musta
Taidan potea masennusta
Tahtoisin kerrankin olla rautaa, mutta mä kaivan itselleni hautaa
En saa missään arvostusta, taitaa päässäni olla kusta
En pysty enää nukkumaan, minä olen valmis kuolemaan

refrain:
Viekää minut mielisairaalaan.
Pukekaa minut pakkopaitaan.
Vääntäkää minulle rautalangasta, koska muuten en mitään tajua.
Minä olen mielen vikainen ja aina vainoharhainen.
Tahdon olla parempi ihminen.
Yhteiskuntakelpoinen.

En tahdo palata eiliseen, en usko parempaan huomiseen
Joku itsetuntoani nakertaa ja minun mieltäni varjostaa
Tiedän että yksin jään tähän tyhjään elämään, en jaksa enää välittää, koska ei oo enää mitään hävittävää

Raaka-aine-Yhteiskuntakelpoinen
 

Haluun kuolla! On kyllä aivan tollanen fiilis, että "viekää minut mielisairaalaan." Ettei olisi yhteiskuntakelpoinen ollenkaan. Enkä myöskään usko parempaan huomiseen... Ei mun elämällä oo enää mitään tarkotusta....

 Miksei ihmiset tajua kuinka paha olo mulla on?

Ja jos joku tajuaakin niin miksei ne tee mitään, kun mua ei näköjään lääkärit usko?

alone crying

 Haluaisin itkeä mutta en kykene siihen... En ole kyennyt pitkään aikaan....