Ei oo helppoo kenelläkään vaikka luulis
Tuskan ja avun huudot yöstä toiseen vaan kuulis
Kuka auttaa kun ei oo kenelle kelle kertoo
Yö vaan tulee ja laittaa auringon eteen verhon
Sydäntä raastaa ja haavat pahenee
Jatkuuko tää mun elämäni näin edelleen
Mitä teen se on mun oma ratkasuni
Tulis jo yö ja alkais se mun kaunis uni

Ikuinen koulukiusattu eikä sille loppuu näy
Silti joka päivä kouluu pakosta ny käy.
Koulumatkat aina vaan pitkät ja pimeät
Muiden lasten ilohuudot, naurut kaikki kimeät.
Ei ollenkaa erillainen vaan samanarvoinen
Silti joka päivä taistelu vain yksittäinen.
Oma piilopaikka välitunneilla ettei kukaan löydä,
Ei raasta pala sydämestä pois niin kuin höylä.

One love-Kaunis uni

 

Perjantaina tapahtu jotain aivan hirveetä. Sen takia pelkään mennä maanantaina kouluun tai ylipäänsä nyt mennä minnekkään.

Siis, meillä oli liikkatunti ja pelattiin pesistä ja mut laitettiin kolmos vahdiksi ja sitten tietysti kun en nää palloa niin en saanut sitä kiinni. Sitten mulle alettiin naljaileen siitä ja kerroin siitä isälle. Isllä oli siinä tunti kesken ja sen oppilaat kuuli ja kun mun isä kysy löikö ne mua niin ne sen oppilaat ymmärsi tietty että ne oli lyöny mua. Sitten ne oli kertonu mun luokkalaisille, että olin muka sanonu isälle että ne olis lyöny mua. Sitten illalla kun olin koneella ne tyypit haukku mut pystyyn mesessä ja laittoivat facebookkin että: "Kyllä sitten nyrkki heilahtaa, kun anorektikko on lenkillä." Ja uhkasivat mesessäki hakata mut. Nyt mulla on sitten kauheet pelkotilat, kun pelkään, että ne tulis jossain vastaan ja hakkaa mut. Ykskin niistä näytti mulle eilen keskaria kylällä.

 

mitä ihmettä!?

löit?

millon me sua ollaan hakattu!???

mitä te nyt puhutte?

joo no kuule liikalla on 15 tytt

öö, asianomasia 6 joten 9 asiaan kuulumatonta, joten ehkä löytyy silmiä jotka tietää että ei olla vittu koskettukaa su kieroutees.

sit

ä se suntti itkeny isällensä ku ollaan annihannaliinutiiaja minä kiusattu ja lyöty sua liikalla.

turha kiist

ää saatana.

se on ett

ä oon kyllä rauhalline, MUTTA PERÄTTÖMIÄ PUHEITA EN SIEDÄ!

JOO! EI MUSTAKAA TARTTE MITÄÄ JUORUJA LEVITELLÄ!!

ei niinku tunnu kivalta!

joo tosiaan, ihan sama vaikka mit

ä paskaa MUSTA puhuisit, mutta jätä MUN kaverit rauhaan!

menik

 

ö luu kurkkuu vai onko kiva isälles vaa valehella meistä ?

nelosluokkalaiset sano että olit sanonu noi

ja mistä te ton kuulitte?

nii. mist

äköhän.

ehk

ä meille kerrotaan asioita, ei kaikki itke vaa isällensä.

yleens

ä nuoret osaa puhua asioista, eikä itke pienistä.

mutta joo, en sun kehitykses tasoo tii

ä eikä kiinnosta.

oisit sanonu meille!

pitääkö teijän uskoa niitä nelosia?

inhottavaa meille, ku saahaan sitte kuulla tollasta mitä ei oo ees tapahtunu!!

yleens

ä niitä on helpompi uskoa.

KUIN ESIM KETÄ?

No kyllä mäkin haluun tietää mistä te ton kuulitte.

ja mitä sä  oikein yritit julkasta mun seinällä?

mutta inhottaa ku keksit meistä jotai inhottavia juttuja..

nii ett

ä koitappas ny kirjottaa että mitä meistä oot tarkemmi sitte sanonu.

ja is

äs voi ihan mun kanssa keskustella siitä lyömisestä.

en alennu sille tasolle, niinku en valehtelullekkaa.

joo mun puolestaki voijaan keskustella

no sano sille äläkä mulle ruikuta.

ruikuta

ässä ruikuttaa.

kukaha t

mutta mitä sää oot oikee puhunu!

aika kovaa menee luu kurkkuu.

ä keksi sanoa.

ku et mit

anteeksi jos ollaan tehty ny jotai väärin!!

mutta en ainakaa muistaakseni oo hakannu sua!!??

ne neloset puhuu nyt paskaa.

mä en oo ainakaa sua kiusannu... tänää yritin olla mukava mutta paskaa tuli niskaa -.-

vajoo itkuus sitte. mua ei ainakaa t

än enempää kiinnosta, jos vaikka hakeutusit hoitoo jos on niin rankkaa.

no ehkä hakeudunki.

siellä törnävällä tartte ainakaan kuunnella tollasta.

oonko kiusannu sua??

en mä oo mitään sellasta sanonu että sä olit kiusannu.

Että tolleen sitten meni se meijän mese keskustelu. Ihmiset, kommentoikaa mitä mieltä ootte!

ja min

ä oon?

ehk

ä sitte kiusaan ainaki syystä jälestä päi. OON YRITTÄNY OLLA MUKAVA. mutta viro jälkee ei kiinnosta. sen verra osotit epäluotettavuutta. että hyvää joulua JA HEIPPPA!

oon kyllä yrittäny olla mukava

no mutta haluun tietää, että mitä mä ny oon täs tehny väärin!??

no kun uskotte vaan niitä nelosia.

noni no hyvä.

olinko mää sitte tänää ilkeee??

se o moro ja onnee loppu el

ämälle.

MUTTA hannaa on turha mist

ää syyttää! se ei kuule ikää oo ketää kiusannu.

ja min

äkää en oo suhu koskenu sormellakaa, ja vannon etten tuu koskemaankaan.

no mutta kiusata?

ysill

äkö vielä kiusataan.

voi itkuparku.

että ei tarttis tollasta puhua!

mä en haluu että kaikki luulee että mää oon joku kiusaaja...

sit

ä mitä tarkotanki.

mutta en oo nii julma kuitenkaa.

no kerroppa mit

ä kaikkee paskaa oot meistä puhunu?

no oudolta tuntuu että ne tollasesta valehtelis...

mit

ä se sulle kuuluu että keltä.

kiusaamisesta?

öhä kiusattii?

ja mitenk

 

mä en oo sanonu mitään hakkaamesta.

alappas selittää.

mitä?

ä asennosta sua löin?

mist

joo sanoppas.