Miks kaikki kaatuu, miks masennus on vahva
Oon kolkassa ilontunteest jäljel vaa tahra
Missä onnenmarja ja miks on paha karma
Siitä mä oon varma et oon pirun parantama
Demonini iskee lopult kaikki kaatuu
Savu nousee ja savu haihtuu
Maisemat vaihtuu muttei mun olotila
Elämäst oon pihal ku vetäs nokosia
Pitäs tehä tästä kivaa että voittas koko kisan
Se on vaikeet oon saanu väviäjän viran
Täl hetkel mul on palapeli vääristä paloista
Mä oon vuorikiipeilijä väärissä maastoissa
Mul on sanaristikko väärillä sanoilla
Meitsi on parkouraaja väärillä katoilla
Hakoteillä miettimässä mihin tie vie miestä
Miks kaikki kaatuu valaiskaa mun tietä


Depressio iskee päälle ku on niin vaikeet
Kyyneliä toisen perää joka päivä samanlainen
Oisko aika vaihtaa vaihdetta vähän suuremmaks
Ottaa itteää niskast kiinni ja toteuttaa unelmaa
Mut en pysty siihe mut on runnottu maahan
Ulkootapäin normaali sisält tuhottu paskaks
Elämä ja kuolema on tasapainos keskenää
Mulla ei oo jäljel mitää, mitää mitä menettää
Ennen olin optimisti nyt oon sen vastakohta
En pysty tekee päätöksiä siks käytän arpanoppaa
Kohtalo on sattuma mitä vaan voi tapahtuu
Jaksaisinko taistella vai pitäskö jo antautuu
Kaikkeen pitää varautuu se on selvä homma
Saanu hittii tarpeeks enkä pelkää enää floppaa
Meitsi tarvii apuu tääl ja ehkä saanki vielä
Miks kaikki kaatuu valaiskaa mun tietä

Välil tuntuu että multa kaikki katoo silmist
Henkilöt joita katson silmii hajoo pilviks
Ja ne päälleni sadepilviksi tummenee
Luottamus ja rakkaus hiekan tavoin käsist murenee
Tottunu että aina mahikseni missaa
Perus olotila on ku taivas putois niskaa
Rämmin mudassa pelkät sandaalit jalassa
Yritän kulkee eteenpäin mut vaihde on vapaalla
Onnellisuudesta mul vaa  enää rippeit
Etsin vastaust mut en tiedä mille
Masennus, en löydä parannust tähän haavaa
Satun olee aina vääräs paikas väärää aikaa
Mä synnyin heikoks että jalat alkaa pettää
Puhuminen ei onnistu oon ku känny ilman kenttää
*numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä*
Kauaa en kestä ja aika rientää
Miks kaikki kaatuu valaiskaa mun tietä

Sec.03-Miks kaikki kaatuu.

 

 

Mä haluun osastolle!