Ei kitaralla pysty asioita muuttamaan,
ei vaikka tietäis olevansa oikeessa
Ei kaikkien maailmaa voi laulun sanoilla avartaa,
vaikka tietäs minne ollaan menossa

refrain:
Sataa tai paistaa niin joku mut raiskaa
tuli sitä tai tätä, mä en vetämättä jätä,
mun paras ystävä on mun pelko
mun pelko (4x)
mun pelko (2x)

Jokainen asia täytyy rautalangasta vääntää,
joka sana täytyy selittää
silmät näkee vaan sen minkä haluaa
ja se saa mut vapisemaan

Mun pelko

Kirjoita tuskasi
Taltioi ahdistus
Tallenna pelkosi
Rakenna häkkisi
Määritä kohteesi
Taltioi pelkosi
Videoi ahdistus
Rakenna vankila

refrain:
Rakas vitun päiväkirja
Kerron sulle salaisuuden
Että olen yksinäinen, hullu sekä häiriintynyt
Rakas vitun päiväkirja
Kerron sulle salaisuuden
Että olen yksinäinen, hullu sekä häiriintynyt.

Amputoi tuskasi
Kopioi, äänitä
Tuhoa tiedostot
Etsi ja tallenna
Unohda tuskasi
Äänitä ahdistus
Kartoita pelkosi
Rakenna häkkisi

refrain

Rakas vitun päiväkirja
Kerron sulle salaisuuden
Että olen yksinäinen, hullu sekä häiriintynyt
Rakas vitun päiväkirja
Kerron sulle salaisuuden
Että olen yksinäinen, hullu sekä häiriintynyt,
hullu sekä häiriintynyt

Osasto-Rakas päiväkirja

Ahistaa! Pelottaa!